Apakah Terapi Bunga?

Apakah Terapi Bunga?

Bunga adalah salah satu keindahan benar alam semula jadi, dan banyak orang yang hanya mengekalkan sisi sejambak yang indah mawar boleh membawa senyuman penyembuhan ke muka seseorang. Walaupun masih, ini adalah salah satu situasi di mana terdapat banyak lagi berlaku daripada bertemu mata, dan terapi bunga berusaha untuk menggunakan bunga dengan cara yang sangat berbeza untuk menggalakkan keupayaan badan untuk mengusir emosi negatif, dan menjaga dirinya dalam keadaan keamanan.

Hampir setiap baka tumbuhan yang mempunyai bunga yang mengandungi bahan kimia khas dalam putik flower. Secara semula jadi, bahan kimia ini menyajikan pelbagai tujuan, dari membantu menghindari herbivor yang mungkin makan tunas sebelum mereka telah mencapai tempoh matang, untuk membantu pendebungaan serangga untuk melakukan kerja mereka dalam menyebarkan spesies.

Bahan kimia ini biasanya datang dalam bentuk minyak pati, dan apabila kita berbicara tentang terapi bunga, minyak ini adalah apa yang kita biasanya selepas. Apabila kita mencairkan minyak, tetapi kami tinggal adalah satu penyelesaian organik yang boleh digunakan sebagai satu penyelesaian semula jadi sepenuhnya homeopati untuk masalah manusia; satu yang berfungsi dalam banyak cara yang sama bahawa aromaterapi tidak.

Melalui penggunaan terapi bunga, kita benar-benar boleh mula untuk mensasarkan emosi negatif tertentu yang pesakit mungkin tidak sedar telah mula nyata dalam tempoh masa yang lama. Ramai orang membawa bagasi sekitar negatif dengan mereka tanpa disedari, kerana mereka telah menjadi begitu digunakan untuk rasa cara yang tertentu, dan tidak boleh bayangkan situasi di mana mereka mungkin merasa berbeza.

Kepelbagaian tumbuh-tumbuhan yang ada pada kita untuk digunakan membolehkan kita untuk menyasarkan emosi tertentu yang boleh merisaukan anda, dan melalui gabungan terapi meditasi, dan penyedutan berhati-hati penyelesaian yang diperolehi daripada pati tumbuh-tumbuhan dalam alam semula jadi, anda boleh mula menganalisis apa yang benar-benar merisaukan anda di bawah permukaan. Melalui proses penyingkiran, ahli terapi terlatih boleh memberikan apa yang anda perlukan untuk mengusir perasaan ragu dan emosi yang menghalang kualiti hidup anda.

Kepelbagaian emosi manusia daripada yang kita mampu saingan pemilihan bunga di alam, dan dalam bidang terapi bunga, ini menimbulkan yang sangat mendalam ilmu perubatan khusus untuk mengiktiraf tanda-tanda fizikal emosi asas yang orang boleh rasa, tidak kira sama ada mereka sedar bahawa mereka berada di sana.

Fasa kedua yang hampir sama beberapa jenis tumbuh-tumbuhan yang penting minyak telah terbukti untuk meletakkan orang itu dalam keadaan fikiran di mana mereka lebih terbuka kepada cadangan semasa terapi yang mungkin membolehkan mereka untuk melepaskan mereka terpendam emosi ketegangan.

Anda mungkin mengalami pergolakan emosi yang boleh diselesaikan melalui terapi bunga tanpa disedari. Ia bernilai memberikan mencuba, jika tanpa sebab selain daripada untuk menemui sesuatu yang baru tentang diri anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar