The Banyak Kegunaan Citricidal cecair

The Banyak Kegunaan Citricidal cecair

Citricidal cecair adalah produk kesihatan semulajadi yang terdiri terutamanya daripada Grapefruit Ekstrak Biji (GSE). Biasanya Citricidal cecair akan mengandungi 40-60% GSE dengan bakinya terdiri daripada bahan-bahan berfaedah yang lain seperti Artemisia, Pulsatilla, barberry, Liquorice, Prunus Mume, Zanthoxylum, Giner dan coptidis Rhizoma. GSE dikenali kerana mempunyai ciri-ciri anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasit dan dengan itu mempunyai pelbagai kegunaan. Walau bagaimanapun, seseorang mesti berhati-hati untuk mengikuti arahan yang diberikan sebagai kepekatan tinggi GSE boleh mempunyai kesan yang lebih berbahaya daripada manfaat kerana keasidan yang tinggi GSE.

Dalaman
Citricidal cecair terutamanya dijual sebagai mempunyai manfaat kesihatan penghadaman, terutamanya usus, dan juga sebagai pertahanan yang sangat baik terhadap jangkitan yis kerana sifat anti-bakteria itu. Walau bagaimanapun, ia juga boleh digunakan untuk selsema, flus dan alahan. Ia boleh diambil secara lisan, walaupun seperti yang dinyatakan, seseorang itu perlu berhati-hati untuk mencairkan penyelesaian dengan nisbah yang sesuai, dan ia adalah disyorkan bahawa seseorang mula dengan dos yang rendah dan membangun. Ia juga harus dielakkan oleh mereka yang mengalami alahan sitrus.

Luar
Oleh kerana sifat-sifatnya, Citricidal berguna sebagai disinfektan luas dan pembersih dan sebagainya boleh digunakan pada muka untuk jerawat dan bercukur kecederaan, sebagai berkumur tekak, di telinga dan di kecil kegatalan kulit, ketuat dan kaki makan air, dan juga satu penyelesaian anti-kelemumur. Untuk masalah kulit yang lebih serius, satu jelas perlu berjumpa doktor. Ia juga berguna untuk memerangi keadaan alat kelamin seperti jangkitan yis faraj dan penyakit parasit di kawasan alat kelamin lelaki.

Dalam Negeri
Mungkin penggunaan yang paling mengejutkan ekstrak ini luar biasa adalah sebagai pencuci isi rumah. Satu penyelesaian boleh dibiarkan sebelah lembangan anda untuk membersihkan berus gigi anda setiap malam; hanya menggerakkan 10/05 jatuh ke dalam segelas air dan biarkan berus gigi yang di dalamnya antara kegunaan. Menukar air setiap beberapa hari. Ia juga boleh digunakan untuk mencuci sayur-sayuran, buah-buahan, daging dan ayam serta papan pemotong. Ia adalah semua pusingan besar pembasmi kuman semulajadi dan anti-bakteria.

Pelancongan
Hasil daripada penggunaan manifold, dengan mengambil botol kecil ini dengan anda apabila anda melancong adalah sesuatu yang ramai pengamal kesihatan semulajadi akan menasihati kerana ia merangkumi banyak pangkalan mengenai masalah yang anda mungkin mengalami manakala di luar negara tanpa perlu mengambil beberapa produk kesihatan yang berbeza dengan anda 'sekiranya'.

Citricidal cecair adalah salah satu produk kesihatan yang paling serba boleh ada, hanya berhati-hati ikut arahan mengenai pencairan dan menjauhkan diri dari mata kerana keasidan yang tinggi Grapefruit Ekstrak Biji.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar